påpekade att Kudiniao RONALDO tröja

This is the right place to share your game experience and feelings! Feel Free!

påpekade att Kudiniao RONALDO tröja

Postby fotbollstrjemv » 13 January 2018, 03:14

Kudiniao gick med i Barcelona, ​​farväl av Anfield, "Liverpool Echo" -nyheterna, den legendariska stjärnan Steven Gerrard pratade Image Brasilien tröja om denna överföring, men han anser att biblioteksfåglar lämnar sig för att göra sig obekväma, men laget tror att , Laget kommer att hitta en ersättare för coutinho

Coutinho gick precis med i Barcelona, ​​överföringsavgiften är 142 miljoner pund, vilket gjorde honom till fotbolls historia, den tredje högsta övergångsprisspelaren. För närvarande behöver Liverpool anpassa sig till dagen utan Kudiniao, och i månadens överföringsfönster måste Klopp-laget bestämma sig för att Messi tröja teckna en ersättare. Gerrard, som för närvarande kör Liverpool U18, pratade också om att lämna Dallas Cowboys Tröjor laget, sa han. "Som en fan i Liverpool fördjupa jag fortfarande effekten av denna överföring."

När Portugal tröja han frågades om han kände sig obekväm med Coutinhos överföring, sa Gerrard: "Ja, jag blev inte förvånad vid Kudiniaos avgång, och jag känner till Liverpool för att stanna Han gjorde sitt bästa, fram till förra sommaren är Liverpool mycket engagerade i att behålla Kudiniao. "

Gerard ändrade sig då, han påpekade att Kudiniao lämnade laget är förståeligt, "men som en sydamerikansk spelare att spela Barcelona kan vara hans barndomsdrömmar men när han trodde att det var den enda chansen att realisera sin dröm , Då kommer det vara svårt att sluta. Utan tvekan kommer Liverpool säkert att sakna Coutinho, han är en bra spelare, men också en bra man, rättvis, han slog inte, jag respekterar honom Bestäm och önska honom allra bästa i framtiden. "

Gerrard tror också Liverpool kommer att hitta en ersättare för Coutinho, "men Liverpool fortsätter att gå vidare, i överföringen av Kudiniao, Liverpool vann mycket överföringsavgifter, tror jag laget kommer Hitta rätt spelare för att ersätta Kudiniao. "

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.
fotbollstrjemv

Return to General Forum