Trophées / Succès Game of Thrones

C'est ici que l'on parle de Game of Thrones, de son univers, de tout ce qui entoure le jeu de près ou de loin. Alors n'hésitez pas une seconde et rendez-vous dans cette zone de libre discussion !

Trophées / Succès Game of Thrones

Postby Freki » 23 April 2012, 12:04

Bonjour,

Voici la liste des trophées/succès que vous devrez débloquer dans Game of Thrones RPG !

Mais attention, d'autres trophées/succès sont cachés et vous devrez les découvrir par vous-même :)

Titre : Maître Explorateur
Comment le débloquer : Accomplir tous les objectifs secondaires de l'histoire
Reward (PS3) : Gold Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 40

Titre : Cherche !
Comment le débloquer : Trouver 5 objets secrets avec le flair du chien de Mors
Reward (PS3) : Silver Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Voyance de R'hllor
Comment le débloquer : Trouver 10 secrets avec la vision de R'hllor
Reward (PS3) : Silver Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Maître marchand
Comment le débloquer : Obtenir 1 dragon d'or
Reward (PS3) : Silver Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Le meilleur ami de l'homme
Comment le débloquer : Tuer 10 ennemis avec le chien de Mors en mode Zoman
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 20

Titre : Guerrier accompli
Comment le débloquer : Tuer 400 ennemis
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 20

Titre : Sans pitié
Comment le débloquer : Infliger 5 coups de grâce
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 20

Titre : Travail d'équipe
Comment le débloquer : Terminer le jeu sans qu'aucun allié (hors Mors et Alester) ne soit mis KO
Reward (PS3) : Silver Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Seigneur de guerre
Comment le débloquer : Atteindre le niveau maximum
Reward (PS3) : Silver Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Maître d'armes
Comment le débloquer : Remplir entièrement un arbre de posture avec un personnage
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 25

Titre : Pyrotechnicien
Comment le débloquer : Obtenir toutes les compétences liées au feu de R'hllor avec Alester
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Chien savant
Comment le débloquer : Obtenir toutes les compétences liées au chien avec Mors
Reward (PS3) : Bronze Trophy
Reward (XBOX360) : Gamerscore : 30

Titre : Platinum trophy
Comment le débloquer : Win all the others trophies of Game of Thrones
Reward (PS3) : Platinum Trophy
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Re: Trophées / Succès Game of Thrones

Postby Easyfutco » 20 October 2015, 05:40

In FIFA 16, defending has become far slicker. In previous FIFA’s, when you were up against a speedster you had no chance. There would always be fifa 16 coins accounts one winner in a CB vs RW match-up. Now I feel like it’s far more evenly matched. Defenders are now much more agile when tracking an opponent, being able to turn as quickly as the attacker, providing you with more time to pick the right moment to make a tackle. Two game modes will be available in this year’s demo - Kick-Off mode and Ultimate Team. Kick-Off mode allows players to play a 4 minutes halves “Match Day” game, playing against either the AI or a friend in one of 3 available stadiums - Borussia-Park, CenturyLink Field and the Santiago Bernabeu.

And of course, the Ultimate Team mode will allow players their first chance to experience the FUT Draft mode (again, more on this later). So with 2 entries on our list already teased, let’s now take a look and see what the first 6 things everyone will do when we get our first taste of the FIFA 16 demo… Speaking of moving up the pitch, passing percentages still seem high when moving up the pitch. When you play the AI on higher difficulty levels, all the teams still seem to hover around 90 percent passing (whether it's the Sounders or Barcelona), but user vs. user games should be more in the muck as lanes are covered better, and I feel like I have more weapons at my disposal to stop attacking runs.

The last point on passing is I'm slightly concerned about driven passes. I love the creativity they bring to the game now, but I feel like players of all types are fifa 16 accounts with coins a little too good at corralling these lasers. I don't have a problem with the longer-distance passes being handled, but the handling of driven "ping-pong" passes when players are closer together seems a bit out of whack. New celebrations have also been included including the option to run over to the substitutes and have them join in. A “Timber” celebration has also been added to the game where the player stands still and falls backwards, a chest thump and glamour slide, where players slide on their knees with their hands on the back of their heads.
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